maandag 8 september 2014

Wendy Van Wanten heeft toch geen blonde coupe!

Wendy Van Wanten heeft toch geen blonde coupe!

 'Een nieuwe herfst, een nieuw kapsel', zei de Vlaamse zangeres en actrice Wendy Van Wanten afgelopen weekend nog. De zangeres liet haar lange, donkerbruine lokken kortwieken en ging resoluut voor blond. Tevreden met het resultaat, plaatste ze een foto van de metamorfose op haar Facebookpagina.

'Weg met die donkere kleur – leve het winter-blond'. Wendy van Wanten leek heel blij met haar nieuwe coupe. Al waren de reacties van haar Facebookfans toch behoorlijk verdeeld. Een greep uit het aanbod: een pruik, te braafjes, Marie-Rose uit Familie, 10 jaar jonger, 10 jaar ouder, pittig, eventjes wennen en prachtig. Tja, over smaak en kleur valt nu eenmaal niet te twisten.

Nu is de aap uit de mouw gekomen, Wendy van Wanten droeg de blonde pruik ter voorbereiding op haar rol in Calendar Girls!

Wendy van wanten op facebook

Lieve fans, nooit gedacht zovele reacties te krijgen over mijn haar.
Alvast bedankt!
Maar was enkel een voorbereiding voor mijn rol bij Calendar Girls die opnieuw begint binnenkort.
We touren doorheen heel Vlaanderen in Culturele Centra ! Van september tem. december 2014.
Daarin speel ik de rol van Chantal. Bijna al mijn collega's zijn blond en ik wou eens zien hoe ik daar mee stond.

x
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten