maandag 4 augustus 2014

Wendy Van Wanten: 'Erotiek verdwijnt niet met de leeftijd'

 
Wendy Van Wanten: 'Erotiek verdwijnt niet met de leeftijd'

 Met haar reputatie van stoeipoes lijkt voormalig PinUp Club actrice Wendy Van Wanten geen probleem te hebben. Meer zelfs: 'Ik ben vandaag de dag nog veel meer stoeipoes dan twintig jaar geleden', vertelt ze in TV Familie.

'Ik ben fier op wat mijn mama en papa van mij gemaakt hebben', vertelt Wendy over haar naakte lichaam. 'Er zijn altijd wat vormen die mij soms storen, maar anderzijds hebben die vormen mij ook al veel kansen gegeven. Mijn borstomtrek bijvoorbeeld.
 
Pas op, met zo'n weelderige boezem is het niet makkelijk om je te kleden of om te sporten of bijvoorbeeld te lopen. Maar ik heb er ook al veel voordelen van ondervonden. Nu ja, niet dat mijn boezem mijn enige troef was'.

Ook in het echtelijke bed lijkt Wendy Van Wanten nog steeds de voordelen van haar weelderige vormen te kennen: 'Ik kan toch wel beamen dat erotiek niet verdwijnt met de leeftijd', vertelt ze. 'Ik denk dat ik door op mijn 48ste nog een kindje te baren toch wel bewezen heb dat euh... de passie tussen de lakens nog steeds hoog kan oplaaien'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten